.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله شفائی دار فانی را وداع گفت

آیت الله حسینعلی شفائی از آیات عظام و علمای برجسته استان مازندران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، آیت الله حسینعلی شفائی متولد 1309 شهرستان ساری بوده که تحصیلات ابتدایی خود را در حوزه علمیه ساری و تحصیلات متوسطه را در نجف اشرف سپری کرد.

آیت الله شفائی طی سالهای 1329 تا 1349 هجری شمسی دروس خارج فقه را در محضر اساتیدی چون آیت الله هاشمی شاهرودی، آیت الله خوئی و آیت الله حکیم در نجف سپری کرد.

این عالم جلیل القدر طی سالهای 1349 تا سال جاری به عنوان امام جماعت و مدرس حوزه علمیه مصطفی خان ساری به ترویج اخلاق ، فقه و تربیت طلبه های دینی مشغول بود.

کتاب الحق المبین که در دوازده دوره در بیروت و دمشق به چاپ رسیده است از آثار این عالم جلیل القدر است. ترجمه این کتاب نیز سال گذشته به نام "جوشش دانش در قضاوت مولا امیر المومنین" در حوزه علمیه قم تجدید چاپ شده است.

پیکر این عالم جلیل القدر پیش از ظهر یکشنبه با حضور علمای برجسته استان و شهرستان، قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدای شهرستان ساری در قطعه عالمان جلیل القدر آرامگاه ملا مجی الدین ساری به خاک سپرده شد.

مجلس ختم آیت الله شفائی از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 فردا دوشنبه توسط جامعه روحانیت و خانواده مرحوم و طبقات مختلف مردم شهرستان ساری در مسجد حاج مصطفی خان این شهرستان برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.